سنسور تشخیص حرکت

برد های جانبی

قابل توجه کلیه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند کلیه محصولاتی که در سایت های فروش اینترنتی به غیر از سایت رسمی شرکت آنیک و شبکه های نمایندگی این شرکت به فروش می رسد فاقد گارانتی رسمی بوده و شرکت آنیک هیچگونه تعهدی در قبال گارانتی این محصولات نخواهد داشت. همچنین به پاس تکریم مشتریان و ایجاد حس امنیت در خرید های خود، به زودی قابلیت انتخاب گارانتی طلایی آنیک در سایت فروشگاه رسمی آنیک فعال خواهد شد.

مدل P1

چشمی حرکتی با سیم

اولین محصول سبد چشمی های آنیک که از نوع چشمی های حرکتی معمولی است. سنسور با کیفیت بالا که به راحتی هر حرکتی را تا زاویه 140 درجه و به طول 14 متر دریافت می کند.

مدل P2

چشمی حرکتی با سیم

از چشمی های رایج با سنسور با کیفیت، خروجی مناسب وطول برد و زاویه دید بال ، امکان تنظیم جامپر پالس و تغییر نوع خروجی (NC-NO) از قابلیت های این مدل چشمی است.

مدل P3

چشمی حرکتی با سیم

این مدل چشمی که جز چشمی های حرکتی معمولی است علاوه بر تنظیم حساسیت با پتاسیومتر، امکان تنظیم وزن 15 و 25 کیلو برای کاهش دید و سرعت چشمی را دارد.

مدل DP1

چشمی حرکتی دیجیتال

عملکرد این چشمی به این صورت است که پس از دریافت سیگنال از سنسور (دامنه،حجم وزمان عبور) توسط پردازشگر بررسی شده و درصورت تشخیص به عنوان حرکت واقعی اعلام می شود.

مدل WP1 (315)

چشمی حرکتی بی سیم

این مدل چشمی از سری بی سیم تولیدات آنیک است که بیشتر برای ساختمان هایی که نمی خواهند سیم کشی شود مورد استفاده قرارمی گیرد.

مدل WP1 (433)

چشمی حرکتی بی سیم

این مدل چشمی از سری بی سیم تولیدات آنیک است که بیشتر برای ساختمان هایی که نمی خواهند سیم کشی شود مورد استفاده قرارمی گیرد.

چشمی حرکتی

شرکت آنیک الکترونیک تولید کننده 5 مدل چشمی حرکتی می باشد!

چشمی های حرکتی جزء مهم ترین سنسور های متصل به دستگاه هستند که در خیلی از مکان ها فقط این نوع سنسور را نصب می کنند.
عملکرد این چشمی ها به این صورت است که جابه جا یی گرمای بدن، در یک زاویه و برد محدودی را تشخیص داده و باعث آلارم می شوند.
چشمی ها تنوع زیادی دارند که شامل باسیم و بی سیم بودن ،دیجیتال وحجمی میشود که برای داخل ساختمان و بیرون کاربرد دارد.
نوع سنسور و نوع خروجی تحریک در کیفیت چشمی تاثیر دارد.
رعایت نکات نصب در چشمی ها اهمیت بالایی دارد.