کیپد کنترل

کیپد کنترل

قابل توجه کلیه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند کلیه محصولاتی که در سایت های فروش اینترنتی به غیر از سایت رسمی شرکت آنیک و شبکه های نمایندگی این شرکت به فروش می رسد فاقد گارانتی رسمی بوده و شرکت آنیک هیچگونه تعهدی در قبال گارانتی این محصولات نخواهد داشت. همچنین به پاس تکریم مشتریان و ایجاد حس امنیت در خرید های خود، به زودی قابلیت انتخاب گارانتی طلایی آنیک در سایت فروشگاه رسمی آنیک فعال خواهد شد.

مدل T1

کیپد کنترل نمایشگر لمسی

این مدل کیپد دارای نمایشگر گرافیکی 5 اینچ لمسی است.که علاوه بر کنترل دزدگیر می توان برای خروجی های دزدگیر برنامه ریزی روزانه و هفتگی داشت.

مدل K910

کیپد کنترل لمسی

این مدل کیپد یک صفحه لمسی بدون نمایشگر دارد که در کنار ظاهر زیبا از قیمت مناسبی برخوردار است . امکان کنترل دزدگیر و خروجی هادر این مدل امکان پذیر است.

مدل K808

کیپد کنترل دکمه ای

این مدل کیپد بر خلاف دو مدل دیگر، صفحه کلید دکمه ای دارد که برای کاربران خاص خود طراحی شده است. امکان کنترل دزدگیر و خروجی ها در این مدل وجود دارد.

کیپد کنترل

کیپد یک رابط مانند ریموت برای کنترل دزدگیر است.

شرکت آنیک اولین تولید کننده کیپد کنترل با صفحه نمایشگر لمسی در ایران می باشد!

عملکرد کیپد ها به این صورت است که کاربر با وارد کردن رمز اختصاصی به خود می تواند دزدگیر را فعال یاغیرفعال کند(کیپد ها قابلیت افزودن تا 10 کاربر را دارند)
کیپد کنترل ها در کنار درب ورودی ساختمان نصب می شود و براساس میزان زمان تاخیری تنظیم شده به کاربر ، فرصت می دهد که از مکان خارج یا وارد شوند . هرگونه حرکتی بعد از گذشت این زمان ،دستگاه را تحریک می کند.
کیپد کنترل امنیت بیشتری از ریموت دارد چرا که امکان سرقت یا گم شدن را ندارند و همچنین نیازی به جابه جایی و حمل کردن آن ها هم نیست.
بانک ،طلافروشی و بعضی ارگان ها از کاربران کیپد کنترل هستند .