دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن

قابل توجه کلیه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند کلیه محصولاتی که در سایت های فروش اینترنتی به غیر از سایت رسمی شرکت آنیک و شبکه های نمایندگی این شرکت به فروش می رسد فاقد گارانتی رسمی بوده و شرکت آنیک هیچگونه تعهدی در قبال گارانتی این محصولات نخواهد داشت. همچنین به پاس تکریم مشتریان و ایجاد حس امنیت در خرید های خود، به زودی قابلیت انتخاب گارانتی طلایی آنیک در سایت فروشگاه رسمی آنیک فعال خواهد شد.

مدل A770

دزدگیر اماکـن دو گانه (سیم کارت- خط ثابت)

دوسیمکارته بودن متصل بودن صفحه کلید به برد اصلی و جدا شدن درب ، حذف ریموت از راه دور،زون پدال،گزارش باتری ضعیف و گزارش قطع بلندگو از ویژگی های این مدل است.

مدل A670

دزدگیر اماکن دو گانه (سیم کارت- خط ثابت)

متصل بودن صفحه کلید به برد اصلی و جدا شدن درب ، حذف ریموت از راه دور،زون پدال،گزارش باتری ضعیف و گزارش قطع بلندگو از ویژگی های این مدل است.

مدل A570

دزدگیر اماکن دو گانه (سیم کارت- خط ثابت)

 اولین محصول از سبد دزدگیرهای اماکن آنیک که ابتدا با مدل A500 شروع و بعد از چندین تغییر به مدلA570رسیده است.

مدل ECO4000

دزدگیر اماکن سیم کارتی

این دزدگیر یک محصول اقتصادی از سبد تولیدات آنیک است. در کنار قیمت اقتصادی ازقطعات الکترونیکی و برنامه نویسی مشابه دیگر محصولات استفاده شده است.

مدل A470

دزدگیر اماکن سیم کارتی

جدیدترین محصول از سری دزدگیرهای اماکن آنیک که نسبت به دیگر محصولات تغییراتی داشته است ازجمله حذف اتصال به خط شهری ، حذف ورودی سریال

مدل A480

دزدگیر اماکن سیم کارتی

 

جدیدترین محصول از سری دزدگیرهای اماکن آنیک که نسبت به دیگر محصولات تغییراتی داشته است ازجمله حذف اتصال به خط شهری ، حذف ورودی سریال

مدل A370

دزدگیر اماکن خط ثابت

ارزان ترین محصول ازسبد دزدگیرهای اماکن آنیک که امکان تماس را دارد.با قطع شدن برق شهری متصل به دستگاه،با کاربران تماس برقرار می کند وهشدار لازم را می دهد.

مدل A260

دزدگیر اماکن ساده

ارزان ترین دزدگیر ازسبد محصولات آنیک که درهنگام هشدار از طریق صدای آژیر اطلاع رسانی می کند.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن قابلیت نصب و استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری وصنعتی را دارد. دزدگیرهادارای ورودی باسیم و بی سیم برای متصل نمودن انواع سنسور های حرکتی،ضربه و آشکار ساز ها بوده و از خروجی های دستگاه برای کنترل وسایل برقی مانند لامپ و درب ها می توان استفاده کرد.

اولین دزدگیرسیم کارتی یکپارچه وهمچنین دزدگیردوسیم کارته درایران از تولیدات شرکت آنیک الکترونیک است. شرکت آنیک الکترونیک 7مدل دزدگیر درسبد محصولات خود دارد.

به محض ورود فرد غیرمجاز،دزدگیرازطریق آژیر،پیامک و تماس اطلاع رسانی می کند و از راه های ریموت،کیپد کنترل،نرم افزار و تماس با دزدگیر قابل کنترل است.

 

دزدگیرهای آنیک یک مجموعه قابل اعتماد برای تامین امنیت اماکن است که تا به امروز افتخار نصب حدود 200 هزار دستگاه در سرتاسر کشور را داشته است. در دزدگیرهای آنیک امکان شخصی سازی برنامه برای کاربرد های خاص مانند استفاده در بانک ها، ارگان های نظامی و شرکت های آب و برق وجود دارد.