نظارت بر هشدار

نظارت بر هشدار

قابل توجه کلیه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند کلیه محصولاتی که در سایت های فروش اینترنتی به غیر از سایت رسمی شرکت آنیک و شبکه های نمایندگی این شرکت به فروش می رسد فاقد گارانتی رسمی بوده و شرکت آنیک هیچگونه تعهدی در قبال گارانتی این محصولات نخواهد داشت. همچنین به پاس تکریم مشتریان و ایجاد حس امنیت در خرید های خود، به زودی قابلیت انتخاب گارانتی طلایی آنیک در سایت فروشگاه رسمی آنیک فعال خواهد شد.

مرکز نظارت ۲۳ کاناله

نظارت بر هشدار

یک دستگاه فیزیکی با امکان نصب در اتاق نگهبانی برای کنترل و نظارت برروی دزدگیرهای ساختمان است. این دستگاه ۲۳چراغ نشانگردارد که هرکدام برای یک واحد تعریف شده است.  ارتباط با دزدگیرها ازطریق شبکه موبایل است و امکان افزودن تا۲۳دزدگیر را فراهم کرده است.

نظارت بر هشدار

امروزه استفاده از دزدگیر به امری ضروری تبدیل شده است. تقریباً اکثر منازل مسکونی، شعب مختلف واحدهای تجاری و سازمان های اداری دارای دزدگیر هستند. بنابراین برای نظارت بر نحوه عملکرد و مشاهده وضعیت تمامی آنها در یک محل ودر یک سامانه به سیستم نظارتی جامع نیاز است.

این سیستم باید به گونه ای باشد که از طریق آن بتوان وضعیت عادی یا هشدار، اخطارها یا خطاها و گزارشات تمامی دستگاه های نصب شده در شعب مختلف را مشاهده کرد.

به عنوان مثال: اگر یکی از مراکز خرید فروشگاه زنجیره ای در یکی از نقاط شهر که می تواند در هر شهری از کشور باشد، مورد سرقت قرار بگیرد، مسئول نظارت در واحد مرکزی متوجه این اتفاق شده و با بررسی محل شعبه سریعاً اقدامات مورد نیاز از جمله اطلاع به مسئول آن شعبه را انجام می دهد. این سامانه را می توان برای واحدهای مسکونی در یک مجتمع آپارتمانی، یا شعبه های مختلف یک بانک واقع در یک شهر و یا سراسر کشور، شعبه های مختلف سازمان های اداری ، دفترهای متعدد یک شرکت بزرگ که در مکان های مختلف واقع شده اند و ... ، مورد استفاده قرار داد. شرکت آنیک الکترونیک چندین سیستم نرم افزاری و سخت افزاری بدین منظور طراحی و تولید نموده است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.